CV analīze/Linkedin/Konsultācija

Pareizi sagatavots CV ir veiksmes atslēga atbilstošā darba meklējumos. Viena no biežākajām darba meklētāju sūdzībām ir tā, ka neviens no potenciālajiem darba devējiem neatbild uz CV, kas tika nosūtīts desmitiem uzņēmumu.

Mes zinām kā atrisināt šo problēmu un esam gatavi palīdzēt jums uzrakstīt veiksmīgu CV.  

  • Mēs palīdzēsim Jums izveidot CV krievu/latviešu/angļu valodā vai analizēt esošo CV, atrast vājos punktus un pārvērst tos par jūsu stiprākajām pusēm.
  • Izvēlēsimies optimālo CV struktūru, padarot to maksimāli skaidru un saprotamu
  • Identificēsim galvenās zināšanas un prasmes
  • Pareizi raksturosim jūsu panākumus un nopelnus

Jūs varat būt pārliecināti, ka neviens darba devējs vairs neatliks malā jūsu CV, mēs darīsim visu iespējamo, lai jūsu tālrunis “pārkarstu” no jauniem darba piedāvājumiem.

Konsultācijas cena: 35 EUR + PVN.

Trenings “Pārrunas rekrutēšanā”

Datums: 20/11/2018
Laiks: no 10 līdz 19
Vieta: viesnīca Days Hotel (Viesnīcas adrese Brīvības gatve 199c, Rīga, LV-1039, Latvija)
Biļetes cena: 265,00 EUR + PVN

Nopirkt biļeti online

Pirmoreiz Rīgā tiek rīkots trenings “Pārrunas rekrutēšanā”, vadītājs – Andrejs Jacenko, pārrunu vadītājs ar vairāk kā 17 gadu darba pieredzi pārrunās un pārdošanā, kā arī speciālists neverbālās informācijas novērtēšanas jomā, lietišķais treneris, kompānijas “Negotiations Consulting” vadošais partneris.

Cik bieži darbā pieņemšanas procesā, neraugoties uz pieredzi, jums ir grūti veidot komunikāciju ar klientu? Un ar kandidātu?

Ja jūs darbojaties rekrutēšanā jau ilgu laiku, tad visticimāk esat vairākkārt saskarušies ar situācijām, kad klients paziņo:

  • Mums ir superīgs uzņēmums, kandidātiem pašiem jāstāv rindā pie mums.
  • Pieturiet kandidātu, viņš mums der, taču vēl kādu nedēļu jāpadomā.
  • Viņa algas izredzes mūs principā apmierina, taču piedāvājiet viņam zemāku algu, varbūt viņš piekritīs?
  • Atrodiet mums vēl kandidātus, šis der, taču vēlamies apskatīties vēl dažus.
  • Priekš kam jums vakances prasības? Jums pašiem tās ir jāzina, esat taču rekrūteris.

Un kandidāts no tā neatpaliek:

  • Paldies, neinteresē.
  • Man jau cits rekrūteris rakstīja, es atteicos.
  • Es netaisīšu testa uzdevumu, nav laika.
  • Vēlos tikai attālinātu darbu.
  • Es pieņemšu jūsu piedāvājumu, aa, nē, nepieņemšu, aa, nē, neesmu vēl izlēmis.
  • Nu, es nezinu, esmu taču augstas kvalitātes speciālists – piedāvājiet ko labāku.

Lai rastu kopīgu valodu gan ar kandidātu, gan ar klientu, nepietiek vien ar parastiem komunikācijas paņēmieniem – ir nepieciešama pilnvērtīga pārrunu prasme, lai saprastu, kādas ir pareizās pieejas un taktikas. Tikai tā jūs varēsiet izveidot ilgstošu kontaktu un palielināt vakanto vietu aizpildīšanas ātrumu un kvalitāti.

Kam ir domāts trenings: uzņēmumu vadītājiem un menedžeriem; darbiniekiem, kas strādā personāla atlases sfērā.

Treninga mērķi:

  1. Iemācīties veidot efektīvās komunikācijas sistēmu ar jebkuru klientu un kandidātu.
  2. Iemācīties viegli vadīt pārrunas ar labumu sev, aizstāvēt personīgās intereses, rast kontaktu ar jebkuru klientu.

Treninga programma:

1. Efektīvo pārrunu principi

  • Kā “ieskatīties klienta un kandidāta galvā”.
  • Pārrunu sistemātiskais redzējums un principi.
  • Sagatavošanās pārrunām un komunikācijas posmi ar klientu.
  • Pārrunu budžets kā pamats mijiedarbībai ar klientu. Cik ir nepieciešams ieguldīt procesā un kāpēc tas ir nepieciešams? Nepietiekams vai pārmērīgs budžets.
  • Klienta un kandidāta iesaiste produktīvā sarunā.

2. Kandidāta un klienta vajadzības un motivācija

  • Aktīvā klausīšanās vai “kā saprast, kas klientam ir padomā”.
  • Klienta vajadzību atklāšanas principi. Kā pareizi izmantot atklātos jautājumus.
  • Labuma “pluss” un “mīnuss” un to izmantošana pārrunās.
  • Klienta dziļā motivācija. Kandidāta slēptā motivācija. Motivācija uz vienošanos un “sāpju punktu” izmantošana pārrunās. Dialogs caur vajadzību.

3. Piedāvājuma argumentācija un veidošana

  • Noteikumi argumentācijas veidošanai sarunās ar iekšējiem un ārējiem klientiem. Efektīvās argumentācijas formula ir FAB princips (Features/Advantages/Benefits), izvēloties argumentus.
  • Kas jāzina pirms kandidāta un savu pakalpojumu “pārdošanas” klientam.
  • Kaulēšanās stratēģijas un taktikas.
  • Kā atteikt ar prieku, ja tas ir nepieciešams.
  • Pārrunu pareizais nobeigums un izeja no tām.

Vai esat gatavs pacelt absolūti jaunā līmenī savu komunikāciju ar klientu un kandidātu vai turpināsiet vērot, kā to dara citi?

Trenings notiek krievu valodā.

➡ Biļetes cena 265,00 EUR + PVN.

📧 Ar jautājumiem rakstiet pasākuma organizatorei Jekaterinai Lapiņai: j.lapina@itcamp.lv vai zvaniet: +371 29634226

➡ Nopirkt biļeti online

© 2018 IT CAMP. ALL RIGHTS RESERVED.
NVA izsniegta licence darbiekārtošanas pakalpojumu sniegšanai Nr. 20/2016.